مقالات

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال چیست و چه مزایایی دارد؟

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال

آیا تا به حال با جیب خالی به خرید و فروش ارز دیجیتال فکر کرده‌اید؟ به نظرتان ترید ارز دیجیتال بدون سرمایه و بدون ترس از دست دادن دارایی‌تان امکان‌پذیر است؟ قهرمان داستان امروز ما یعنی شبیه ساز ترید ارز دیجیتال، به شما امکان می‌دهد که ارزهای دیجیتال مختلف را ترید کنید؛ بدون اینکه حتی یک ریال را به خطر بیاندازید. چه می‌شود اگر امکانی فراهم باشد تا تمرین های ترید خود را بدون وارد کردن پول واقعی به بازار انجام دهید؟ با ارزبازان همراه باشید، به دنیای شبیه ساز ترید ارز دیجیتال پا بگذارید و با ضرر و زیان خداحافظی کنید!

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال چیست؟

شبیه‌ ساز ترید ارز دیجیتال، ابزار آنلاینی است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا مهارت‌های ترید خود را بدون سرمایه‌گذاری پول واقعی تمرین کنند.

سرمایه‌گذاران وارد سیستم می‌شوند، حساب کاربری خود را می‌سازند، مقدار مشخصی از پول شبیه‌سازی شده را دریافت می‌کنند و با آن، سرمایه‌گذاری‌های شبیه‌سازی شده انجام می‌دهند.

برای سرمایه گذاران مبتدی، ترید در فضای شبیه ساز یک راه عالی برای توسعه مهارت‌های سرمایه گذاری و تمرین ترید است. اما نه فقط مبتدی‌ها، بلکه سرمایه گذاران با تجربه نیز از شبیه‌سازها استفاده می‌کنند. آن‌ها استراتژی‌های معاملاتی خود را قبل از اینکه در دنیای واقعی امتحان کنند، در شبیه ساز آزمایش می‌کنند.

به طور خلاصه، با استفاده از شبیه ساز ترید ارز دیجیتال، یک سرمایه‌گذار مبتدی می‌تواند تمرین ترید کند و یک سرمایه گذار با تجربه می‌تواند استراتژی‌های معاملاتی مختلف را بدون ریسک آزمایش کند.

شبیه ساز چگونه قدرت ترید ما را افزایش می‌دهد؟

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال

شما می توانید فردی مبتدی باشید که اخیراً به ترید علاقه مند شده یا یک حرفه‌ای که سال‌ها تجربه دارد. اما شناخت بازارهای مالی همیشه برایتان یک چالش است.

خبر خوب این است که ظهور ترید آنلاین، منجر به دسترسی سرمایه‌گذاران به ابزارهایی شده است که برای کمک به آن‌ها در تصمیم گیری‌هایشان طراحی شده است. یکی از ابزارهای جذابی که شما به عنوان تریدر در اختیار، شبیه ساز ترید ارز دیجیتال است.

با استفاده از شبیه سازهای ترید ارز دیجیتال به جای این‌که بی‌محابا وارد بازار شوید و سرمایه زندگی‌تان را در معرض ریسک‌های بازار قرار دهید، تمرین ترید می‌کنید و استراتژی‌های ترید مختلف را آزمایش می‌نمائید و پس از این‌که قدرت ترید کافی را به دست آوردید، با قدرت وارد بازار می‌شوید و به سود می‌رسید.

بیشتر بخوانید: « سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ + آشنایی با انواع سیگنال های ارز دیجیتال »

یادگیری معاملات پیشرفته با شبیه ساز ترید ارز دیجیتال

دوره‌ای که حضور در کلاس‌های معامله‌گری شما را به یک تریدر تبدیل می‌کرد، گذشته است. البته همان زمان هم صرفا کلاس رفتن فایده‌ای نداشت. تجارت یک فرآیند تئوری نیست و گواهی پایان دوره نمی‌تواند شما را برای مواجهه با شرایط غیرقابل پیش بینی بازار آماده کند.

شبیه ساز ترید به شما کمک می‌کنند تا معاملات پیشرفته را سریع‌تر یاد بگیرید. در حالی که این ابزار، به طور موثر منحنی یادگیری شما را سرعت می بخشد، می‌توانید معاملات پیشرفته را با تمرین ترید به صورت عملی، درک کنید.

ریسک، بی ریسک!

تمرین ترید

به طور معمول، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی شامل ریسک‌های بزرگ است. اگر به درستی این کار را انجام ندهید، مقدار زیادی پول را از دست خواهید داد.

حتی اگر کارها را به روش درست انجام دهید، همیشه نوساناتی در بازار وجود دارد که می‌تواند ارزش دارایی شما را به قله‌های جدیدی برساند یا آن‌ها را به سمت پایین ترین قیمتی که در تاریخ داشته‌اند، کاهش دهد.

اما شبیه ساز ترید، در زندگی واقعی هیچ به شما آسیب نمی‌رساند. خطرات موجود منجر به از دست دادن بخشی از «پول مجازی» شما خواهد شد.

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال، دارای اندیکاتورهای فنی مختلفی مانند استوکاستیک، مک‌دی، آر اس آی و تمامی ابزارهای تحلیل تکنیکال هستند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا پیش‌بینی کنید که سرمایه‌گذاری در یک موقعیت خاص چه نتیجه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: « برای استفاده از سیگنال های رایگان ارز دیجیتال از این توصیه ها غافل نشوید! »

گزینه‌های سفارشی سازی در اختیار شماست!

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال، گزینه‌های سفارشی سازی مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید طرح‌های مورد نظر خود را با شاخص‌های تکنیکال مورد نیاز، به آزمایش بگذارید و همچنین تصمیم نهایی در مورد استفاده از استراتژی‌های معاملاتی خود را بگیرید.

همچنین، می‌توانید ترید روزانه را در هر زمان و در هر نقطه‌ای از جهان، شبیه سازی کنید.

مزایای استفاده از شبیه ساز ترید ارز دیجیتال برای مبتدیان

تمرین ترید

برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار، استفاده از شبیه ساز یک راه عالی برای یادگیری سرمایه گذاری است. آن‌ها می‌توانند مفاهیم اولیه سرمایه گذاری را بیاموزند، تأثیر نوسانات بازار را درک کنند، استراتژی‌های معاملاتی را آزمایش کنند و خودشان را برای ورود پرقدرت به بازار آماده نمایند.

وقتی مقداری بیت کوین را خریداری کرده‌اید، هنگام اعلام خبر ممنوعیت این ارز دیجیتال در چین، نگران از دست دادن پول خود نخواهید شد؛ اما تاثیر این خبر روی قیمت بیت کوین را مشاهده خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که وقتی به عنوان مثال، آلمان نیز این ارز دیجیتال را ممنوع کرد و این بار پول واقعی شما در بازار بود، چه کاری باید انجام دهید.

به عبارتی بسیار ساده، آن‌چه که وارن بافت، پل تودور جونز، بری سیلبرت، سم بنکمن فرید و دیگران به قیمت از دست دادن دلار یاد گرفته‌اند، شما به قیمت از دست دادن تتر مجازی یاد می‌گیرید.

این مقاله را هم مطالعه کنید: « با انواع ترید ارز دیجیتال ، سودها را به جیبتان واریز کنید! »

مزایای استفاده از شبیه ساز ترید ارز دیجیتال برای متخصصین بازار

شبیه‌سازهای ترید می‌توانند ابزار ارزشمندی حتی برای سرمایه گذاران با تجربه باشند. آن‌ها از شبیه‌ساز به عنوان فرصتی برای آزمایش استراتژی‌های پیچیده در یک محیط امن استفاده می‌کنند.

پیروی از نتایج یک استراتژی معاملاتی شبیه سازی شده، در طول زمان به سرمایه گذار کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را قبل از آزمایش در دنیای واقعی، اصلاح کند. ابزارهای تحقیقاتی، سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا حجم معاملات را ردیابی نمایند، بازار را رصد کنند و استراتژی‎های مختلف را بر اساس معیارهای گوناگون بسازند.

عادت به تحقیق و مهار احساسات، از ارمغان‌های شبیه سازهای ترید!

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال، به شما این امکان را می‌دهد که برخی از عجیب‌ترین عادت‌های خود را در سرمایه‌گذاری کشف کنید و در عین حال، به شما امکان می‌دهد که بر روی یک بخش تجاری خاص تمرکز کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید سبدی از ارزهای دیجیتال معتبر، پروژه ‎های دیفای، میم‌کوین ها، استیبل کوین ها و انواع دیگر ارزهای دیجیتال را بسازید.

می‌توانید این شبیه‌ساز را به عنوان یک ابزار تحقیقاتی هم در نظر بگیرید؛ ابزاری که می‌توانید با استفاده از آن، گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری خود را تجزیه و تحلیل کنید و پس از کسب تجربه لازم، به یک معامله‌گر موفق تبدیل شوید.

 مهم‌تر از آن، یاد خواهید گرفت که بر اساس معیارها و روند بازار، تصمیمات منظم بگیرید. در واقع تمرین ترید شما را از معاملاتی که از احساسات درونی نشأت می‌گیرد، دور می‌کند.

بیشتر بخوانید: « معرفی ارز دیجیتال سولانا + چگونه قیمت سولانا 100 برابر شد؟! »

همه چیز واقعی است، غیر از پول!

به منابع واقعی ضربه بزنید! شبیه‌سازها فقط یک ابزار تمرین ترید برای سرمایه گذاران مبتدی و متخصص هستند. اما دلیلی برای عدم استفاده از منابع وجود ندارد.

در تمرین ترید خود، به نکاتی که از منابع موثق شنیده‌اید، گوش کنید. خبرنامه‌های نوشته شده توسط متخصصان را بخوانید و اخبار مالی را دنبال کنید. این موارد، همگی منابعی هستند که بر مبنای آن می‌توانید برای «شبه پورتفولیو» خود تصمیم‌گیری کنید.

شبیه‌سازهای ترید حتی می‌توانند چیزهای زیادی در مورد خودتان به شما یاد دهند. واکنش شما به حرکات بازار در یک فضای شبیه سازی شده، به شما این آگاهی را می‌دهد که به همان نوع حرکات در بازار واقعی، چگونه واکنش نشان دهید.

بهترین شبیه‌سازهای ترید ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارند؟

ترید با شبیه‌ساز ارز دیجیتال، تاثیری عالی و فوق‌العاده بر افزایش سطح یادگیری، تجربه و مهارت تریدرها دارد. تریدر‌های مبتدی با دمو ارزدیجیتال می‌توانند ترید و معامله در شرایط واقعی بازار را تجربه کنند.

تنها تفاوت این است خبری از پول واقعی نیست و تنها با ارز غیر واقعی یا به قول معروف دمو ترید می‌کنند. بنابراین هر ضرری که هنگام ترید متحمل شوند، به جیب آن‌ها آسیب نمی‌رساند.

هدف از ساخت شبیه‌سازهای ارز دیجیتال چیزی جز ساخت و ایجاد محیطی کاملاً مشابه با یک صرافی ارز دیجیتال است که زمان واقعی، نمایش قیمت‌ها، نرخ‌های واقعی‌، ثبت سفارش‌ها و تراکنش‌ها روی همه ارزهای دیجیتال را نمایش دهد.
علاوه بر این، هر تراکنش انجام شده ثبت می‌شود تا کاربران بتوانند در هر زمان به تاریخچه معاملات خود دسترسی داشته باشند و تصمیمات و عملکرد معاملاتی خود را جهت یادگیری تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنند.

از آن‌جایی که ترید در شبیه‌ساز کریپتو با استفاده از پول شبیه‌سازی شده انجام می‌شود، بنابراین شبیه‌سازهای ترید ارز دیجیتال بهترین و مطمئن‌ترین روش برای معامله گران مبتدی برای یادگیری نحوه تجارت و برای معامله‌گران باتجربه مناسب آزمایش استراتژی‌های معاملاتی مختلف و جدید بدون ریسک است.

آموزش و یادگیری در محیطی امن

شبیه‌سازهای ارز دیجیتال امکان آموزش ترید و سرمایه‌گذاری را به شما ارائه دهند. این شبیه‌سازها علاوه بر این‌که به شما امکان می‌دهند در یک شبیه‌ساز معامله کنید، با قرار دادن مطالب آموزشی دیگر مانند مقالات و آموزش‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند تا در کنار یادگیری معامله و ترید، آموخته‌هایتان را در میدان عمل بیازمائید.

از آن‌جایی که هنگام معامله روی یک شبیه‌ساز، هیچ‌گونه وجه واقعی در معرض خطر قرار نمی‌گیرد، یک راه مطمئن و امن‌ برای تازه‌کاران است تا انواع مختلف مکانیزم معاملات و نحوه ایجاد یک سبد سرمایه‌گذاری موفق را از طریق آزمون و خطا بیاموزند.

تریدرهای تازه‌کار در یک شبیه‌ساز می‌توانند به خیال راحت‌تری معامله کنند و اگر هر اشتباهی انجام دهند، هزینه گزافی نخواهد داشت و به این شکل به‌طور مؤثرتری تمرکزشان را روی یادگیری خواهند گذاشت.

مفید حتی برای با تجربه‌ها!

ترید شبیه‌سازی شده برای معامله‌گران با تجربه‌تر نیز پر از مزایایی عالی است؛ زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاری خود را گسترش دهند و هر استراتژی سرمایه‌گذاری جدید یا روش یا نوع معاملاتی را که می خواهند، آزمایش کنند.

تریدرهای حرفه‌ای در یک شبیه‌ساز می‌توانند معاملات پیچیده‌تر از حالت معمول که انجام می‌دهد، آزمایش کنند و در نتیجه معاملات خود را برای دستیابی به درآمد بیشتر و بهتر، بدون به خطر انداختن پول واقعی، گسترش دهند.

شبیه‌ساز معاملات مکانی عالی برای معامله گران است تا متوجه تاثیر قدرتمند احساسات در هنگام سرمایه‌گذاری شوند. اگرچه در یک شبیه‌ساز پول واقعی هنگام معامله استفاده نمی‌گردد، اما شرایط کاملاً واقعی است.

در مقابل مغز انسان‌ طوری طراحی شده تا واکنش نشان دهد و احساساتی مانند ترس، اضطراب، بی‌قراری و غیره که ممکن است در شرایط واقعی و هنگام سرمایه‌گذاری واقعی داشته باشد، در انسان بروز دهد. با شناخت این احساسات هنگام ترید در یک بازار واقعی و با استفاده از وجوه واقعی، مدیریت احساسات درست‌تر و در نتیجه معاملات بهتری را تجربه خواهید کرد.

ارزبازان، اولین شبیه ساز ترید ارز دیجیتال ایران

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال

حالا که با مزیت‌های شبیه‌سازهای ترید رمزارز آشنا شدید، نوبت به این می‌رسد که اولین و تنها شبیه ساز ترید ارز دیجیتال ایران را بشناسید. ارزبازان سامانه‌ای است که امکان ترید را در فضای شبیه‌سازی شده صرافی‌ها برایتان مهیا می‌کند و ترید بدون سرمایه و ضرر و زیان را به شما هدیه می‌دهد.

تا قبل از راه‌اندازی پلتفرم ارزبازان، جای خالی یک شبیه ساز قدرتمند و مناسب برای تمرین ترید، در بازار ارزهای دیجیتال در ایران احساس می‌شد. اما هم اکنون این پلتفرم در اختیار سرمایه‌گذاران متخصص، تحلیلگران، دانشجویان بازار، تریدرهای تازه‌کار و افراد دیگر جامعه قرار گرفته است.

واحد پولی که ارزبازان مبادله می‌شود، تتر مجازی است. در ارزبازان، تترهای مجازی شما نامحدود نخواهد بود؛ چرا که پول شما در دنیای واقعی نامحدود است و در صورتی که تترهای مجازی نامحدود در اختیار داشته باشید، مدیریت سرمایه را نخواهید آموخت.

پیش به سوی یک بازی برد- برد!

هدف اصلی از تمرین ترید در شبیه ساز ترید ارز دیجیتال، این است که چگونه سرمایه خود را چند برابر کنید. تنها تفاوتی که بین ارزبازان و Binance وجود دارد، این است که در بایننس، شما پول واقعی خود را از دست می‌دهید اما در ارزبازان، پول مجازی را!

در ارزبازان، مقدار پولی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، به نوع اشتراکتان بستگی دارد؛ اما نامحدود نخواهد بود. در این سامانه، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه 200 دلار (تتر) را تبدیل به 2 میلیون دلار کنید.

برای یاد گرفتن این موضوع، نیازی نیست 5 میلیون تومان را به خطر بیاندازید. ارزبازان به شما 200 دلار مجازی به همراه یک صرافی واقعی را می‌دهد. وقتی توانستید 200 تتر مجازی را به 2 میلیون تتر مجازی تبدیل کنید، آن‌گاه آماده خواهید بود که 5 میلیون خود را به 50 میلیارد تبدیل کنید.

نتیجهگیری

فعالیت در بازار های مالی از جمله بازار کریپتوکارنسی، همیشه شامل ریسک‌هایی مانند نوسانات بازار است. برای ورود به این بازار حتما لازم است که آموزش‌هایی از مراجع معتبر دریافت کنید. اما آموزش دیدن به تنهایی کافی نیست و برای تبدیل شدن به یک تریدر حرفه‌ای، لازم است که آموخته‌های خود را تمرین کنید و همچنین استراتژی‌های مختلفتان را مورد بررسی و تست قرار دهید.

در صورتی که مستقیم به میدان بزنید پول خود را از دست خواهید داد و این یکی از اصلی ترین عوامل دلسردی و خروج از بازاری است که می‌تواند میلیون را تبدیل به میلیارد کند. اما اگر تمرینات در محیطی مجازی و با پولی مجازی انجام شود، از دست رفتن پول به زندگی واقعی شما آسیبی نخواهد زد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *