مقالات

صرافی دمو ارز دیجیتال چیست؟

صرافی دمو ارز دیجیتال

صرافی دمو ارز دیجیتال یک راه عالی برای افزایش مهارت تریدرها تازه‌کارها در حوزه رمزارزها است. اما به چه صورت؟! این پلتفرم‌ها امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهند که بهره‌وری‌تان را در ترید، فیوچرز، اسکلپ، اسپات، شناخت اندیکاتورها به شدت افزایش می‌دهد. ارزبازان، در این مقاله به اهمیت دمو ارز دیجیتال اشاره می‌کند و هم‌چنین بهترین صرافی‌هایی که دارای دمو هستند، مورد معرفی قرار می‌دهد.

صرافی دمو ارز دیجیتال چیست؟

برای این‌که یک تریدر موفق و سودآور باشید، اول از همه باید دانش خودتان را در این زمینه افزایش دهید. اما یادگیری به تنهایی کافی نیست و مجبور هستید برای عملی کردن هر چیزی که فراگرفته اید، تمرین مستمر داشته باشید.

تمرین مستمر سبب می‌شود که اندوخته‌هایتان فراموش نکنید و هم‌چنین تجربه خود را افزایش دهید. هرچه تجربه شما بیشتر باشید، تریدر بهتری می‌شوید و یک تریدر خوب، سودهای خوبی را به جیب می‌زند. اما صرافی دمو ارز دیجیتال کجاست و چه تاثیری روی قدرت ترید شما می‌گذارد؟!

کجا ترید ارز دیجیتال را تمرین کنید؟

یک راه تمرین ترید ارز دیجیتال، که معمولا اکثر تریدرها‌ که تازه وارد این حوزه انجام می‌دهد، ثبت نام در یک صرافی آنلاین و سپس تمرین با وجوه واقعی است. همین موضوع سبب شده است که اکثر تریدرها در همان ابتدای کار با ضرر های هنگفتی روبه‌رو شده و سرمایه خود را از دست بدهند.

راه حل دوم استفاده از یک پلتفرم آزمایشی یا صرافی دمو ارز دیجیتال است. این فضا، جایی است که می‌توانید تمرین ترید کنید، یاد بگیرید، قوی شوید و با کوله‌باری از تجربه و بدون یک ریال ضرر و زیان، پا به میدان واقعی ترید بگذارید و کسب سود کنید.

چرا صرافی دمو ارز دیجیتال مهم است؟

احتمالا تا به حال به اهمیت صرافی‌های دمو ارز دیجیتال و ترید دمو پی برده‌اید. اما اگر هنوز ضرورت چنین پلتفرم‌هایی برایتان روشن نشده است، بدانید که:

  1. اول از همه شما نیاز به تمرین مواردی را که در حوزه ترید ارز دیجیتال فراگرفته‌اید، دارید. برای نمونه، چه‌طور خط روند بکشید، کندل‌ها را بشناسید و برخی از الگوها مانند سر و شانه را شناسایی کنید.

هرچه بیشتر با ابزارها و الگوها تمرین کنید و با آزمون و خطا تجربه بیشتری کسب کنید، در ترید و کسب سود بیشتر موفق‌تر می‌شوید.

  1. هنگامی که در یک صرافی دیجیتال ثبت نام می‌کنید، بخش های مختلفی مانند
  • اسپات
  • فیوچرز
  • مارجین
  • لانگ
  • شورت
  • استک

و برخی موارد دیگر را خواهید یافت.

حالا فرض کنید که ترید را تازه شروع کرده‌اید و برای مثال کم و بیش با فیوچرز آشنا هستید و یک معامله شورت یا فیوچرز با اهرم 20 را شروع می‌کنید. ناگهان در کمتر از 1 دقیقه با اخطار لیکوئید روبه‌رو می‌شوید و تا به خودتان بجنبید، سرمایه‌تان از دست رفته است! آیا به نظر شما انجام این کار در همان ابتدا درست بوده است؟ مسلما خیر!

اگر با سرمایه‌ای که دارید، شروع به انجام این نوع آزمون و خطا جهت آشنایی با قسمت‌های مختلف صرافی کنید، به راحتی تمامی ورشکسته خواهید شد. فقط کافی است که با دقت به کسانی که در این حوزه پرخطر همین راه را پیش گرفته‌اند، بیندازید تا ببینید که چه طور سرمایه‌‌  سال‌ها کار و تلاش را در عرض چند دقیقه نابود می‌شود!

شما برای شروع به ترید، نیاز دارید که تمامی بخش‌های یک پلتفرم ارز دیجیتال را به خوبی بشناسید و بدانید که هر قسمت برای چه هدفی در دسترس است و برای این‌که سرمایه خود را از دست ندهید، نیاز به پلتفرمی دارید که تمامی امکانات یک صرافی واقعی اما به صورت دمو را ارائه دهد تا با تجربه کافی در یک صرافی ارز دیجیتال، شروع به ترید و کسب سود کنید.

بیشتر بخوانید: انواع تریدر ارز دیجیتال و تایپ شخصیتی تریدرها

چگونه یک صرافی دمو ارز دیجیتال مناسب را انتخاب کنید؟

شروع کار شما به عنوان یک تریدر می‌تواند کمی سخت و دشوار باشد. فرقی هم نمی‌کند که در حال معامله فارکس، فلزات گرانبها یا ارزهای دیجیتال هستید. موارد زیادی وجود دارد که باید به عنوان یک مبتدی یاد بگیرید. خوشبختانه، می‌توانید با استفاده از یک حساب معاملاتی آزمایشی، شروع به تمرین کنید.

اما چگونه باید یک صرافی دمو ارز دیجیتال مناسب را انتخاب کنید که بیشتر نیازهای شما را برآورده کند؟ برای انتخاب یک صرافی مناسب شما باید به خوبی بدانید که چه معیارهایی را هنگام جستجوی یک پلتفرم مناسب باید در نظر گرفت. در ادامه این معیارها ار بررسی می‌کنیم.

4 معیار برای انتخاب صرافی دمو ارز دیجیتال

  1. لازم نیست که حتما از دیگران پیروی کنید و تنها انتخاب یک پلتفرم فقط به دلیل این است که توسط دیگران توصیه شده است.در عوض شما باید یک پلتفرم و صرافی دمو ارز دیجیتال را بر اساس نیازهای شخصی خود انتخاب کنید.
  2. صرافی دمو ارز دیجیتال که قرار است انتخاب کنید، باید رابط کاربرپسندی داشته باشد پس حتما بررسی کنید که آیا پلتفرمی که قصد انتخاب دارید برای کار روزانه با آن به اندازه کافی راحت است یا خیر. همه ویژگی‌ها و عملکردها صرافی دمو باید برای شما آسان و قابل درک باشد.
  3. قابلیت‌های اساسی و ویژگی‌های اضافی یک پلتفرم باید با وضعیت معاملاتی شما در حال حاضر مطابقت داشته باشد. نیازی نیست به ویژگی های اضافی اهمیت دهید. مبتدیان، همیشه بهتر است با پلتفرمی ساده‌تر شروع کنند تا سریع‌تر یاد بگیرند. بنابراین در مدت زمان کمتری پیشرفت بهتری نشان خواهید داد.
  4. ثبات عملکرد دمو ارز دیجیتال که قصد انتخاب دارید باید اطمنیان کسب کنید که عملکرد پایدار و روان دارا است. این یکی از مهم‌ترین موارد در ترید به‌خصوص برای تازه‌کاران است.

صرافی دمو بایننس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

معرفی صرافی های دمو ارز دیجیتال دنیا

حالا که با اهمیت تمرین ترید و صرافی‌های دمو ارز دیجیتال آشنا شدید، نوبت به این می‌رسد که صرافی‌های دمو بین‌المللی را بشناسید و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

eToro

صرافی دمو ارز دیجیتال

 eToro یک کارگزاری مالی جهانی است که در سال 2007 برای ارائه پلتفرم معاملات مالی و سرمایه‌گذاری که شامل بازارهای مختلفی مانند  Crypto، ETFs، سهام، Indeces، Commodities و برخی بازارهای دیگر است، تاسیس شد.

این کارگزاری به دلیل شبکه اجتماعی موجود در پلتفرم خود، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد که تریدرهای موفق را دنبال کنند و استراتژی‌های آن‌ها را کپی نمایند.

کاربران جدید eToro  می‌توانند یک حساب دمو 100000 دلاری رایگان را برای شروع تجارت ارزهای دیجیتال و سایر دارایی ها باز کنند.

معامله‌گران می‌توانند از 16 ارز دیجیتال برای تحلیل نمودار قیمت، اضافه کردن شاخص‌ها، ترسیم خطوط و الگوها و ثبت سفارش خرید استفاده کنند . استفاده از حساب معاملاتی آزمایشی به این معنی است که معامله‌گران نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن پول ندارند.

یکی از بهترین ویژگی‌های  eToro، فید اخبار اجتماعی است که به معامله‌گران از سراسر جهان اجازه می‌دهد تا ایده‌های تجاری و تجزیه و تحلیل نمودار 15 ارز دیجیتال دیگر را به اشتراک بگذارند.

در eToro، سرمایه‌گذاران محبوب را رصد کنید!

توجه داشته باشید که هر تریدر در eToro استراتژی متفاوتی خواهد داشت. با این حال، مزایای شبکه اجتماعی برای شما این است که «سرمایه گذاران محبوب» را دنبال کنید و معاملات آن‌ها را با استفاده از یک صرافی دمو ارز دیجیتال تکرار نمائید تا سبک معاملاتی آن‌ها را بیاموزید، عملکردشان را ارزیابی کنید و ببینید که سود واقعی با پول واقعی چگونه است!

برنامه موبایل eToro از حساب «ترید دمو ارز دیجیتال» پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد موقعیت‌های معاملاتی خود را نظارت کنند، سفارش دهند و بازار را تماشا کنند.

برنامه eToro بسیار پاسخگو است و حتی می‌تواند فیدهای اجتماعی معاملاتی را در تلفن همراه دنبال کند تا از فعالیت‌های معامله‌گران برتر در پلتفرم مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: ترید دمو ارز دیجیتال چیست؟

TradingView

صرافی دمو ارز دیجیتال

TradingView یک وب‌سایت و شبکه اجتماعی نموداری مبتنی بر cloud است که در دنیای تجارت و سرمایه‌گذاری محبوب زیادی دارد.  Tradingview در اصل برای اسکن سهام و نمودار استفاده می‌شود و شامل نمودار، ابزارها و تجزیه و تحلیل فنی برای بازارهای معمولی و ارزهای دیجیتال است.

می‌توانید از   TradingViewبرای ترید دمو ارز دیجیتال و استفاده از سیستم نموداری پیشرفته آن بهره ببرید؛ مثلا می‌توانید اندیکاتورهای فنی، الگوهای نمودار و ابزار ترسیم را روی نمودارهای هر ارزی اضافه کنید. حتی گزینه‌ای برای اضافه کردن اندیکاتورهای سفارشی توسط سایر کاربران نیز وجود دارد.

خودتان را برای پیچیدگی‌های تریدینگ ویو آماده کنید!

به طور کلی، استفاده از حساب آزمایشی  Tradingview کمی پیچیده است و برای سرمایه‌گذاران با تجربه که با این پلتفرم آشنا هستند، گزینه مناسبی است.

این امکان برایتان وجود دارد که یک حساب آزمایشی در  TradingView فعال کنید تا معاملات، استراتژی‌ها و ایده‌های شبکه اجتماعی را شبیه‌سازی کنید. برای شروع، تریدرها باید یک حساب کاربری با  TradingView  ایجاد کنند تا به ویژگی تجارت آزمایشی دسترسی داشته باشند.

TradingView با جمع‌آوری داده‌ها از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند Binance، Bittrex، Coinbase، Bitfinex، Bybit،FTX  و بسیاری دیگر، به صدها جفت ارز دیجیتال دسترسی دارد.

داده‌های جمع‌آوری‌شده از هر صرافی را می‌توان به‌صورت جداگانه  فیلتر کرد. سایر ویژگی های عالی استفاده از حساب آزمایشی در TradingView عبارتند از:

  • تستر استراتژی برای شبیه سازی استراتژی های معاملاتی و اندازه‌گیری نتایج (به صورت پیشرفته)
  • مشاهده قیمت‌های مبادلات متعدد با داده‌های واقعی بازار
  • تجارت دمو در بازارهای معمولی و ارزهای دیجیتال
  • هشدارهای قیمت و اندیکاتورهای اضافی در هر نمودار

 

Plus500

ترید دمو ارز دیجیتال

Plus500 یک ارائه‌دهنده CFD پیشرو است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا محبوب‌ترین دارایی‌های جهان مانند سهام، شاخص ها، فارکس،ETF ها، شاخص‌ها و ارزهای دیجیتال را با اهرم تا 30 برابر معامله کنند.

صرافی دمو ارز دیجیتال CFD یک راه عالی برای یادگیری نحوه ترید دمو ارز دیجیتال است. می‌توانید در معاملات آزمایش، ارزهای دیجیتال CFD مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، نئو، ریپل، XRP، EOS، Cardano و Tron را در یک مکان خریداری کنید.

داشبورد این پلتفرم قادر است که ارز دیجیتال را در حساب معاملاتی آزمایشی یا با استفاده از وجوه واقعی معامله کنند. رابط کاربری  Plus500 بسیار ساده و آسان برای کاربران است.

پلاس 500، راحت برای مبتدی‌ها!

پنجره ورود سفارش خلاصه‌ای از معامله را ارائه می دهد که برای مبتدیانی که از حساب آزمایشی استفاده می‌کنند، مفید است. در این‌جا، معامله‌گران می‌توانند به سرعت هزینه‌ها و مقدار اهرم را بررسی کنند یا هشدارها را تنظیم نمایند و موقعیت‌های خرید/ فروش را ایجاد کنند.

به طور کلی، سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند ترید دمو ارز دیجیتال را با استفاده از یک حساب آزمایشی شروع کنند، Plus500 را یک انتخاب عالی خواهد یافت. تنها نقطه ضعف Plus500 این است که این پلتفرم در بسیاری از مناطق در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: شبیه ساز ترید ارز دیجیتال چیست و چه مزایایی دارد؟

StormGain

صرافی دمو ارز دیجیتال

StormGain یک پلتفرم پیشرفته تجارت و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است که 17 بازار آتی مختلف را برای معامله با اهرم تا 200 برابر ارائه می دهد.

این صرافی شامل یک حساب آزمایشی برای مشتریان است تا با استفاده از داده های واقعی بازار معامله کنند و با رابط کاربری سایت آشنا شوند.

رابط معاملاتی بسیار پیشرفته است و با تمام ابزارها و ویژگی های معاملات ارز دیجیتال برای به دست آوردن برتری در بازار ارائه می شود. StormGain با رابط مدرن، کیف پول ایمن، احراز هویت دو مرحله ای و تجربه کاربری عالی، یک پلتفرم جدی برای معاملات ارزهای دیجیتال است.

مبتدیان می‌توانند معاملات روی یک پلتفرم مدرن و شیک را با حساب آزمایشی تجربه کنند.
تجربه ترید دمو ارز دیجیتال در StormGain به طرز شگفت آوری عالی است و با یک حساب واقعی تفاوتی ندارد. صفحه اصلی جفت‌های مختلف کریپتو، نمودارهای قیمت زنده، موجودی کیف پول و موقعیت‌های باز را نشان می‌دهد.

ورود به یک دنیای مدرن برای تمرین ترید!

اگر در سایت StormGain روی وضعیت “Full Screen” کلیک کنید، پنجره نمودار کامل نشان داده می‌شود که بسیار مدرن است. در این‌جا، می‌توانید با کلیک راست کردن بر روی نمودار، اندیکاتورها را اضافه کنید و خطوط روند و الگوها را ترسیم نمائید.

هر تحلیل فنی که روی نمودار اعمال می کنید، پس از بازگشت به داشبورد باقی می ماند. به‌طور کلی، StormGain یکی از بهترین صرافی‌های دمو ارز دیجیتال برای تمرین معامله رمزارزهاست. رابط کاربری آینده‌نگر و نمودارهای معاملاتی، از بهترین امکاناتی هستند که به کار معامله‌گران مبتدی می‌آیند.

 بیت مارت

صرافی ارز دیجیتال

BitMart یک پلت فرم تجاری محبوب است که از زمان راه اندازی آن بیش از 2 میلیون مشتری را در سراسر جذب کرده است. BitMartمحصولات و خدمات خود را گسترش داده است تا معاملات آتی، سهامداری و خدمات وام‌دهی برای کسب پاداش را در بر بگیرد.

رابط کاربری BitMartبرای مبتدیان طراحی شده است تا بازار نقدی رمزنگاری را با ظاهری کمی متفاوت از بازارهای آتی معامله نشان دهد و شامل گزینه های اهرمی نیز باشد.

نمودارها توسط TradingView ارائه شده است که به این وسیله معامله‌گران تازه‌کار در حوزه ارز دیجیتال می‌توانند چندین شاخص فنی را مورد استفاده قرار دهند.

Nominex

ترید دمو ارز دیجیتال

Nominex یک صرافی جدید ارز دیجیتال است که دارای یک رابط کاربری ساده و زیباست که برای معامله‌گران مبتدی یا متوسط ​​ایده‌آل است. کاربران جدید برای شروع معامله نیازی به تکمیل فرآیند تأیید KYC ندارند و می‌توانند روزانه به اندازه حداکثر 3 بیت کوین، وجه برداشت کنند.

Nominex.io یک دوره آموزشی برای ترید ارز دیجیتال را به صورت رایگان ارائه می‌دهد که شامل 10 ماژول است که هدف آن کمک به معامله گران جدید برای آشنایی با صرافی و افزایش اعتماد در بازار است.

بیش از 30 مقاله با مثال و توضیحات مفصل وجود دارد. برای کمک به تشویق معامله گران جدید،Nominex برای تکمیل هر درس معاملاتی، حداکثر 500 دلار آمریکا پاداش ارائه می‌دهد.

Nominex، هم تمرین و هم مسابقه!

هم‌چنین کاربران پس از اتمام دوره آموزشی، می‌توانند حساب معاملاتی ترید دمو ارز دیجیتال را که بر اساس شرایط واقعی بازار است، فعال کنند. مبتدیان می‌توانند یاد بگیرند که در یک بورس واقعی با ریسک صفر معامله کنند، روند قیمت را درک نمایند و تئوری معاملات و عمل را به طور همزمان آزمایش کنند.

Nominex یکی از صرافی‌هایی است که مسابقات رقابتی را در یک حساب آزمایشی با جایزه 2700 دلار USDT و 415 توکن NMX ارائه می‌دهد. پاداش مقام اول 1000 دلار USDT است. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که در مسابقات معاملات ارز دیجیتال واقعی با جوایز USDT شرکت نمایند.

ارزبازان

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، پلتفرم‌های تمرین ترید ارز دیجیتال با تمام ویژگی‌های که دارند، در ایران قابل دسترس نیستند و حتی ممکن است که در صورت آگاهی از موقعیت شما، حسابتان را مسدود کنند.

اما ناامید نشوید! خوشبختانه پلتفرم ایرانی ارزبازان به عنوان سایتی که خدمات  صرافی دمو ارز دیجیتال را به ایرانیان ارائه می‌دهد، شروع به کار کرده است. ارزبازان با امکانات ویژه‌ و حرفه‌ای که دارد، به کاربران و تریدرها فرصت تمرین یا امتحان انواع استراتژی‌های معاملاتی در یک شبیه ساز صرافی ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد.

مزایای استفاده از ترید دمو ارز دیجیتال ارزبازان چیست؟

اما ارزبازان چه مزیت‌هایی برای کاربران دارد؟ ترید بدون سرمایه و بدون ضرر و زیان بهترین هدیه‌ای است که ارزبازان برایتان به ارمغان می‌آورد تا در بازار پرنوسان و پرریسک ارزهای دیجیتال، تصمیمات درست بگیرید و با آگاهی و تجربه ترید کنید. برخی از مزیت‌های ارزبازان عبارت هستند از:

  • با پلتفرم‌های معاملاتی آشنا شوید
  • تجارت ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال را می‌یاموزید
  • انواع سفارشات limit یا market را درک می‌کنید
  • محیطی مفرح و بدون خطر از دست دادن پول و سرمایه را تجربه می‌کنید
  • استراتژی‌های معاملاتی به‌روز کریپتو را امتحان می‌کنید
  • ربات‌ها و الگوریتم‌های معاملاتی خودکار را آزمایش می‌کنید
  • بدون نگرانی از وجود تحریم و محدودیت‌ها، تمرین ترید می‌کنید

سخن آخر

برای معامله گران جدیدی که به دنبال یک صرافی دمو ارز دیجیتال، با استفاده آسان و بدون محدودیت هستند، ارزبازان یک فرصت بسیار عالی جهت ثبت نام است. این پلتفرم به مدت 7 روز استفاده رایگان را به شما هدیه می‌دهید تا با این فضای ترید آشنا شوید. پس این موقعیت را برای قدرتمند شدن در دنیای ارزهای دیجیتال از دست ندهید!

 

بهترین حساب‌های دمو ارز دیجیتال چیست؟

eToro که به‌طور کلی بهترین حساب آزمایشی سهام 2022 می‌آید - Capital.com ، بهترین حساب معاملاتی سهام نسخه ی نمایشی برای مبتدیان - Libertex، بهترین حساب آزمایشی سهام برای Spread های محدود، AvaTrade، بهترین حساب آزمایشی سهام در MT4 - TD Ameritrade، بهترین حساب آزمایشی سهام برای معامله گران فنی و ارزبازان، شبیه ساز ترید ارز دیجتال ایرانی.

آیا معاملات دمو واقعی است؟

حساب‌های آزمایشی ارزبازان، حساب‌های آموزشی هستند که می‌توانید آن‌ها را بسازید و تجارت کنید. آن‌ها از پول واقعی استفاده نمی‌کنند و بنابراین مطلقاً هیچ خطری وجود ندارد. می‌توانید از آن‌ها برای آزمایش استراتژی‌های معاملاتی مختلف و درک بازار استفاده کنید.

آیا اکانت دمو جعلی است؟

حساب آزمایشی نوعی حساب است که توسط پلتفرم‌های معاملاتی ارائه می‌گردد که با پول غیرواقعی تامین می‌شود و به مشتری احتمالی این امکان را می‌دهد تا قبل از تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک حساب واقعی، پلتفرم معاملاتی و ویژگی‌های مختلف آن را آزمایش کند و یا این‌که تمرین ترید و تست استراتژی انجام دهند.

ریسک سرمایه هنگام معامله نسخه ی دمو چقدر است ؟

قانون 1% برای معامله گران روزانه، ریسک هر معامله معین را به بیش از 1% از ارزش کل حساب معامله‌گر محدود می‌کند. تریدرها می‌توانند با معامله در موقعیت‌های بزرگ با توقف ضرر یا پوزیشن‌های کوچک با استاپ ضررهای بسیار دور از قیمت ورودی، ۱ درصد از حساب خود را به خطر بیندازند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *