مقالات

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز که سوددهی بالایی دارد! 9 اندیکاتور

بهترین اندیکاتو.رها برای فیوچرز

انتخاب اندیکاتوری برای فیوچرز که با دقت زیادی قیمت ارز دیجیتال را پیش‌بینی کند، کار آسانی نیست. بااین‌حال اندیکاتورهای بسیاری وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید قیمت ارزهای دیجیتال را با دقت خوبی پیش‌بینی کنید و حرکت قیمت این ارزها را بادقت بیشتری دنبال نمائید. با ارزبازان همراه باشید و بهترین اندیکاتور برای فیوچرز را بشناسید.

 «تا 40 درصد تخفیف برای مدتی محدود، پس همین حالا سفارش دهید»

از جادوی اندیکاتورها غافل نشوید!

بگذارید همین ابتدای کار، تکلیف را روشن کنیم! هیچ تحلیل و یا اندیکاتوری وجود ندارد که حرکات قیمت را با دقت 100% پیش‌بینی کنند، اما با (بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز) و یا اسپات می‌توانید حرکت و شتاب قیمت را رصد کنید. هر چقدر حرکت قیمت را در یک ‌جهت خاص با سرعت بالایی ببینیم، به معنی این است که متوقف کردن این روند دشوارتر است.

در ادامه این مقاله بسیاری از اندیکاتورهای که قرار است معرفی کنیم توسط معامله‌گران حرفه‌ای ایجاد و یا استفاده می‌شوند اما شما هم می‌توانید بدون توجه به تجربه معاملاتی زیاد، از این اندیکاتورها و راهبُردهای معاملاتی بهره‌مند شوید.

به ‌هرحال به‌خاطر داشته باشید که معامله‌گران دائماً در حال‌توسعه استراتژی‌های معاملاتی جدید، تقویت مهارت‌های خود و افزایش تخصص خود هستند.بدون اتلاف زیاد، بیائید به سراغ لیست هیجان‌انگیز بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز برویم و خودمان را برای جمع کردن سودهای بازار آماده کنیم!

  1. اندیکاتور MYC، یکی از بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز با یک نقطه ورود و خروج

اندیکاتور MYC  یکی از تخصصی‌ترین و بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز است که ترکیبی از تحلیل روند و نوسانگرهای مومنتوم را برای تعیین دقیق زمان ورود یک ارز دیجیتال که در حال روند صعودی یا نزولی است، در بر می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی اندیکاتور خط روند یا MYC  که باید بدانید این است که وقتی قیمت به سمت بالا می‌رود، نقطه ورود برای باز نمودن یک موقعیت خرید نمایش داده می‌شود و برعکس، زمانی که قیمت به سمت پایین می‌رود نقطه ورود برای باز نمودن یک موقعیت فروش، نشان داده می‌شود.

اندیکاتور MYC برخلاف اندیکاتورهایی مانند باندهای RSI وBollinger، یک نقطه ورود و خروج را توصیه می‌کند تا معامله‌گران بتوانند بیشتر روی تعیین اندازه موقعیت یا اهرم خود تمرکز کنند.

این اندیکاتور را می‌توان با جفت‌های معاملاتی زیر استفاده کرد. درصد بازده و دقت اندیکاتور را نیر در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • BTC، بازگشت: 200٪، دقت: 70٪
  • ETH،بازگشت: 200٪، دقت: 70٪
  • LTC، بازگشت: 250٪، دقت: 70٪
  • BCH ، بازگشت: 100٪، دقت: 75٪
  • ETC،بازگشت: 350٪، دقت: 70٪
  • EOS،بازگشت: 250٪، دقت: 70٪
  • TRX،بازگشت: 650٪، دقت: 90٪
  • LIN،بازگشت: 350٪، دقت: 90٪

بهترین اندیکاتور فیوچرز MYCبیشتر بخوانید: بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری دقیقه ای چیست؟

  1. شاخص قدرت نسبی (RSI)، یکی از اندیکاتورهای محبوب تریدرها!

 RSI یکی دیگر از نامزدهای بهترین اندیکاتور برای فیوچرز است. این اندیکاتور به یک معامله‌گر اجازه می‌دهد تا قبل از این‌که بازار خودش را اصلاح کند، به نقاط ورودی معاملاتی عالی پی ببرد.

RSI از یک فرمول ریاضی برای تعیین این‌که چه وقت یک دارایی مانند بیت کوین در حال خرید و یا فروش بیش از حد است، استفاده می‌کند که به شکل یک الگوی موجدار در نمودار ارائه می‌شود. این فرمول به صورت زیر است:

RSI = 100 – 100 / (1 + RS)

توصیه می‌شود از 14 X = استفاده کنید، اما می‌توانید از هر عددی که دوست دارید استفاده کنید. زمانی که RSIبه زیر 30 برسد، دارایی بیش از حد فروخته‌شده یا کم‌ارزش تلقی می‌شود. از سوی دیگر، اگر RSIبه بالای 70 برسد، به این معنی است که دارایی بیش از حد خرید شده است.

بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز نحوه استفاده از اندیکاتور RCI

نحوه استفاده از شاخص قدرت نسبی  (RSI)

تشخیص این‌که چه زمانی یک دارایی را بخرید، در این نمودار آسان است به این شکل که اگر نمودار در نقطه‌ای که بیش از حد خرید در حال انجام باشد، نمودارRSI از 70 عبور خواهد کرد، و نشان‌دهنده این است که فروشندگان کنترل قیمت را در دست بگیرند و شروع به فروش کنند.

RSI نشان می‌دهد که یک دارایی «پیش‌فروش» یا به نقطه فرسودگی رسیده است که در نمودار این اندیکاتور زیر 30 است و به این معنی است که احتمال زیادی وجود دارد که خریدارها کنترل را در دست بگیرند و قیمت را به سمت بالا هدایت کنند. حتما نحوه کار با این اندیکاتور را به خوبی فرا بگیرید چرا که RSI از (بهترین اندیکاتور برای فیوچرز) است که پتانسیل خوبی برای سود دهی دارد.

  1. باندهای بولینگر، اندیکاتورهای دقیق و مطمئن برای فیوچرز

باندهای بولینگر که در دهه 1980 توسط جان بولینگر، نوسانگر، تحلیلگر مالی ایجاد شد و طولی نکشید که تبدیل به یکی از بهترین اندیکاتور برای فیوچرز تبدیل گشت و توسط معامله‌گران زیادی برای تحلیل تکنیکال استفاده می‌شود و به‌عنوان نوسانگر کار می‌کنند. این اندیکاتور نشان می‌دهد که آیا بازار دارای نوسانات زیاد یا کم است یا حتی شرایط خرید و فروش بیش از حد وجود دارد.

ایده اصلی پشت معرفی این اندیکاتور به‌عنوان بهترین اندیکاتور برای فیوچرز این است که چگونه قیمت‌ها در یک ارزش متوسط پخش می‌شوند. باندهای بولینگر از یک باند بالا، یک خط میانگین متحرک و یک باند پایین تشکیل شده‌اند. دو باند بیرونی به عملکرد قیمت بازار واکنش نشان می‌دهند.

هنگامی که نوسانات زیاد است، منبسط می‌شوند (از باند میانی دور می‌شوند) و وقتی نوسانات کم است، منقبض می‌شوند (به نوار میانی نزدیک‌تر می‌شوند).

فرمول استاندارد بولینگر باند خط مرکزی را به‌عنوان میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) تنظیم می‌کند. در مورد باندهای بالا و پایین، این‌ها بر اساس نوسانات بازار محاسبه می‌شوند.

  • خط میانی: میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA)
  • باند بالایی 20: SMA روزه
  • باند پایین: SMA  20روزه

 

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی کدام است؟!

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز و نحوه استفاده از باندهای بولینگر

4.نحوه استفاده از باندهای بولینگر

اگر قیمت یک دارایی از میانگین متحرک گذشته و از باندهای بولینگر بالایی فراتر رود، می‌توان گفت که بازار در شرایط خرید بیش از حد است.

اگر قیمت چندین بار باند بالایی را لمس کند، می‌تواند نشانه‌ای از سطح مقاومت قابل‌توجهی باشد. از طرف دیگر، اگر قیمت به طور قابل‌توجهی کاهش یابد و چندین بار از باند پایینی پایین‌تر رود و یا لمس کند، نشان‌دهنده فروش بیش از حد بازار است یا به این معناست که قیمت سطح حمایت قوی پیدا کرده است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید باندهای بولینگر برای معاملات کوتاه‌مدت مناسب هستند؛ زیرا می‌توانید نوسانات بازار را تجزیه ‌و تحلیل کنید و سعی کنید حرکات احتمالی را پیش‌بینی کنید

 

  1. میانگین متحرک (MA)، ساده‌ترین و بهترین اندیکاتور برای فیوچرز 

از شاخص‌های مهم برای خرید سهام، فارکس و یا ارز دیجیتال، شاخص میانگین متحرک برای رصد عملکرد قیمت در یک دوره معین استفاده می‌شود. میانگین متحرک یا MA است.

این اندیکاتور بر اساس عملکرد قیمت قبلی، قیمت آینده را پیش‌بینی می‌کند. دو نوع میانگین متحرک وجود دارد: میانگین متحرک ساده و میانگین متحرک نمایی.

فراموش نکنید که به‌عنوان یک معامله‌گر، MA که انتخاب می‌کنید با سبک معاملاتی شما به شکل مستقیم مرتبط است؛ برای مثال، اگر یک معامله‌گر کوتاه‌مدت هستید، یک MA کوتاه برای سبک معاملاتی شما مؤثرتر است، درحالی‌که MA طولانی تر برای یک معامله‌گر بلندمدت مناسب است. در معاملات، MA به‌عنوان یک حمایت یا مقاومت عمل می‌کند.

بهترین اندیکاتور فیوچرز میانگین متحرکنحوه استفاده از میانگین‌های متحرک

شیب MA می‌تواند به یک معامله‌گر کمک کند تا یک ‌روند را تعریف کند. انجام این کار بسیار ساده است. هنگامی که متوجه شدید که MA در حال حرکت به سمت بالا است، به این معنی است که دارایی در یک‌روند صعودی یا افزایشی قیمت است.

اما در عوض، اگر MA شیب رو به پایین داشته باشد، این معنی را می‌دهد که دارایی مورد ارزیابی شما در یک ‌روند نزولی قرار دارد یا در حال از دست‌دادن قیمت است.

کراس‌اوورها یا نقاط تلاقی در میانگین متحرک از سیگنال‌های معاملاتی محبوب دیگر است که به این شکل است که باید دو یا چند MA در نمودار خود داشته باشید.

هرجا MA  با طول مدت کوتاه از پایین به سمت بالا نقطه تلاقی با MA که طول مدت بلندتری دارد ایجاد نکند، موقعیت خرید و هرجا که MA که طول مدت کوتاه‌تری دارد از بالا به ‌پایین با MA که طول بلندتری دارد تلاقی ایجاد کند، موقعیت فروش است

تریدرها و معامله گران بسیاری در کنار تمامی اندیکاتورهای پیشرفته و پیچیده از این اندیکاتور در تمامی معاملات خود استفاده می‌کنند. دلیل این کار بسیار روشن است! این اندیکاتور در کنار سادگی اطلاعات مفیدی را به معامله گران می‌دهد. پس حتما در کنار سایر اندیکاتورهای که استفاده می‌کنید از مزایای میانگین متحرک به عنوان یکی از ساده‌ترین و بهترین اندیکاتور برای فیوچرز غافل نشوید!

  1. نسبت معروف فیبوناچی، نسبت طلایی ریاضی برای فیوچرز

این شاخص سطوح حمایت و مقاومت بالقوه را برای عملکرد قیمت پیش‌بینی می‌کند. کلمه «فیبوناچی» از دنباله فیبوناچی می‌آید که توسط لئوناردو پیزا، ریاضی‌دان قرن یازدهم به وجود آمد.

دنباله فیبوناچی از مجموع دو عدد قبلی به دست می‌آید که هر عدد تقریباً 1.618 برابر بزرگ‌تر از عددی است که قبل از آن آمده است.نتیجه مقداری است که به نام «نسبت طلایی» شناخته می‌شود که تقریباً با همه چیز در طبیعت رابطه شگفت‌انگیزی دارد.

این پدیده حتی زمانی که معامله‌گران اقدام قیمت را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند، در معاملات نیز گسترش می‌یابد. برخی از نسبت‌های مهم دیگر عبارت‌اند از 0.382 و 0.236. با کسب تجربه در تجارت، متوجه خواهید شد که قیمت به طور مرتب به این سطوح واکنش نشان می‌دهد؛ بنابراین، می‌تواند به شما نقاط ورود و خروج بهینه را ارائه دهد.

با این‌حال، قبل از استفاده از شاخص‌های بیت‌کوین مانند این مورد برای شناسایی سطوح حمایت یا مقاومت بالقوه، باید بتوانید «نوسان بالا» و «نوسان پایین» را تعیین کنید.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز با سود دهی بالا چیست؟

بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز با سودهی بالا

هر جایی از طبیعت را که نگاه کنید، رد پایی از نسبت فیبوناچی را خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: ترید آزمایشی چیست؟ معرفی سایت های ترید آزمایشی

  1. اسیلاتور تصادفی، از بهترین اندیکاتور فیوچرز در نوسان‌ها بالا

از بهترین اندیکاتور برای فیوچرز، نوسانگر استوک استیک است که با مقایسه قیمت بسته‌شدن ارزهای دیجیتال در یک دوره معین، قیمت را پیش‌بینی می‌کند. نکته خوب این است که این اندیکاتور بدون توجه به نوسانات عالی عمل می‌کند.

فرمول این اسیلاتور به این صورت است:

CP: آخرین «قیمت بسته شدن»

L14: پایین‌ترین قیمت در 14 دوره زمانی معین

H14: بالاترین قیمت در 14 دوره زمانی معین

هنگامی که یک MA کوتاه‌مدت و یک MA بلندمدت در نمودار خود تغییر دادید، باید به تقاطع‌ها دقت کنید به این شکل که اگر MA  کوتاه از MA بلند عبور کند، این یک سیگنال معاملاتی صعودی است.

اما، وقتی MA کوتاه از MA بلند می‌افتد، این یک سیگنال معاملاتی نزولی است. نمودار زیر نشان می‌دهد که چگونه بیت کوین پس از 9 MA از 50 MA در نمودار 1 بعدی سه برابر می‌شود و در نتیجه یک تلاقی صعودی ایجاد می‌کند.

  1. بهترین اندیکاتور برای معاملات فیوچرز استوک استیکمیانگین متحرک همگرایی/ واگرایی (MACD)، اندیکاتور برنده تریدرها!

امکان ندارد که تریدری اسم MACD، یکی از بهترین اندیکاتور برای فیوچرز را نشنیده باشید! این شاخص که بیشتر به‌عنوان میانگین متحرک همگرایی/ واگرایی (MACD) شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین شاخص‌های بیت کوین برای تجارت ارزهای دیجیتال است.

 دلیل آن سادگی و همچنین توانایی ارائه سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال قوی است چیزی که موردنیاز است دانش نحوه استفاده از نوسانگر برای حداکثر استفاده از تلاش شما است.

این اندیکاتور یک محدوده 0 تا 100  که 80 شرایط خرید بیش از حد را نشان می‌دهد و زیر 20 نشان‌دهنده شرایط فروش بیش از حد است. هنگامی که خط %K و خط %D در منطقه اشباع فروش (زیر 20.00) یا خرید بیش از حد (بالاتر از 80.00) تلاقی می‌کنند، سیگنال‌های معکوس شدن روند ظاهر می‌شوند.

  1. بهترین اندیکاتو.رها برای فیوچرز MACDابر ایچیموکو، ترید روی ابرهای قیمتی!

اندیکاتور Ichimoku Cloud شامل پنج خط است که هر خط میانگین‌هایی را در دوره‌های خاص نشان می‌دهد و معامله‌گر می‌تواند بر مبنای این میانگین‌ها و خطوط اقدام به معامله کنید.

این اندیکاتور برخی از بصری‌ترین شاخص‌های ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهند و این باعث می‌شود تفسیر آن‌ها آسان شود و از همه مهم‌تر این که می‌توانید به‌وضوح حمایت و مقاومت را تعریف شناسایی کنید، جهت روند را شناسایی بیابید و چندین سیگنال معاملاتی را ارائه می‌دهند.

هنگامی که دو خط از هم عبور می‌کنند، ناحیه‌ای که بین آن‌ها قرار دارد، تشکیل یک «ابر» می‌دهد؛ بنابراین، زمانی که قیمت بالاتر از ابر است، به این معنی است که روند صعودی است، و اگر قیمت زیر ابر باشد، روند نزولی است. اگر مشاهده کردید که خود ابر در جهتی حرکت می‌کند که قیمت در حال حرکت است، نشان‌دهنده روند بسیار قوی است.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز ابر ایچیموکو

Standard deviation .9

انحراف استاندارد یا Standard deviation یکی از شاخص محبوب تریدرها برای معاملات فیوچرز است که به تریدرها این امکان را می‌دهد تا اندازه حرکت قیمت را به دقت اندازه‌گیری و دنبال کنند.

در نتیجه، آن‌ها می توانند تشخیص دهند که نوسانات تا چه حد بر قیمت در آینده تأثیر گذار است. البته این اندیکاتور توانایی پیش‌بینی بالا یا پایین رفتن قیمت را ندارد و تنها تأثیر نوسانات را نشان می‌دهد.

انحراف استاندارد، حرکات فعلی قیمت را با حرکات گذشته قیمت مقایسه می‌کند. بسیاری از معامله‌گران بر این باورند که حرکات‌های قیمت بزرگ به دنبال حرکت های کوچک قیمت، و حرکت های کوچک قیمت به دنبال حرکت‌های بزرگ قیمت اتفاق می‌افتند. همین ویژگی سبب شده Standard deviation به یکی از بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز تبدیل شود!

نتیجه‌گیری

در این مقاله، نمونه‌هایی از «بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز» را که دقت و محبوبیت بالایی دارد، برایتان معرفی کردیم ولی از بهترین اندیکاتورهای دنیا با دقت 100 برای شما فراهم شود.

بدون آموزش و یادگیری ابتدایی‌ترین موضوعات در ترید چیزی جز ضرر برای شما نخواهد بود پس قبل از هر چیز ابتدا در سایت ارزبازان ثبت‌نام کنید و با شبیه‌ ساز ترید ارز دیجیتال ارزبازان اقدام به تمرین و کسب تجربه کنید تا ریسک و ضررهای مالی را به حداقل برسانید. با استفاده از ارزبازان، بدون این‌که سرمایه‌تان را وارد بازار کنید و ذره‌ای ضرر دهید، برای ورود به بازار قدرتمند می‌شوید.

سوالاتی که شاید در ذهنتان باشد:

دقیق‌ترین ایندیکیتور برای فیوچرز چیست؟

MACD - میانگین متحرک همگرایی/ واگرایی. چندین اندیکاتور برای فیوچرز در بازار سهام و کریپتو وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین و دقیق‌ترین آن‌ها، MACD است.

سودآورترین ایندیکاتور برای معاملات چیست؟

8 اندیکاتوری که بیشترین سودآوری را دارند، عبارت هستند از: MACD، باندهای بولینگر، Stochastic، ایچیموکو کینکو هیو، فیبوناچی، ATM، Parabolic SAR و Pivot Point.

بهترین استراتژی برای معاملات فیوچرز چیست؟

1- از دارایی خود محافظت کنید. 2- کاملاً بر معامله تمرکز کنید، اما نه بیش از حد. 3-معاملات را به سرعت انجام دهید. 4- سریع فکر کنید. 5- پیگیر اخبار مربوط به بازار و ارز مورد نظر باشید. 6- صبور باشید.

کدام چارت زمانی برای معاملات فیوچرز بهتر است؟

چارچوب زمانی 15 دقیقه‌ای برای تعیین روند روزانه و نقاط ورودی معاملات فیوچرز بسیار کلیدی و ایده‌آل است. تیردها می توانند با تمرکز بر نمودار 15 دقیقه‌ای، از تغییرات قیمت در طول روز سود ببرند.

قانون 80 درصد در معاملات فیوچرز و آتی چیست؟

در سرمایه گذاری، قانون 80-20 به طور کلی به این شکل است که 20 درصد از دارایی های یک سبد سرمایه‌گذاری که هولد می‌شوند، مسئول 80 درصد رشد پرتفوی هستند. از طرف دیگر، 20٪ از دارایی‌های یک سبد می‌تواند مسئول 80٪ از زیان آن باشد.

آیا معاملات فیوچرز مانند قمار است؟

در قمار شانس تاثیر زیادی دارد. اما در معاملات بازار کریپتو و سهام شانسی در کار نیست؛ بلکه با تمرین، مطالعه و پیگیری اخبار می‌توانید کسب درآمد کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *