مقالات

کپی تریدینگ چیست و چه تفاوتی با میرورتریدینگ دارد؟

کپی تریدینگ

اگر به‌تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده‌اید و می‌خواهند ترید پرسود داشته باشید؛ اگر می‌خواهید ریسک ترید در کریپتو را به حداقل مقدار برسانید؛ اگر ترید در بازار ارز دیجیتال در ایران برای شما موضوعی آشنا نیست؛ اگر مفاهیم کریپتو و تحلیل آن برای شما مشکل است؛ ما پیشنهاد ویژه‌ای داریم؛ کپی تریدینگ اهرمی برای سودآوری عالی است که شما را به بهترین نتیجه می‌رساند.

کپی تریدینگ همان سرمشقی هست که در دبستان می‌دادند تا با آن بهتر بنویسیم. معلم برای ما می‌نوشت و ما عین آن را تمرین و سعی می‌کردیم عین دستخط معلم را بنویسیم. با توجه به استقبالی از که این روزها از کریپتو شده است. سوالی که پیش می‌آید این است که کپی تریدینگ چیست و چه تفاوتی با میرورتریدینگ دارد؟

حرکت با در بازار کریپتو با کپی تریدینگ

در این مقاله قصد داریم کمی آرام تر حرکت کنیم تا به صورت عمیق و کاربردی مفاهیم را یاد بگیریم. اگر بار اول است که واژه ترید به گوش شما می خورد هیچ نگران نباشید!

شما قصد پس انداز مثلا مقداری از درآمد خود را دارید و کم کم به این فکر می کنید که چگونه سرمایه گذاری کنم و این پس انداز را افزایش دهم. یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری بازارهای مالی است.

بازارهای مالی بسیار گسترده است که قصد توضیح تمام رواق‌های آن را در این مقاله نداریم. یکی از بازارچه‌های جذاب این بازار کریپتوکارنسی است. حالا می خواهیم در این بازار خرید و فروش انجام دهیم به همین خرید و فروش ترید می گویند.

به زبان ساده پیدا کردن کالای مرغوب از مغازه مناسب همان مهارت ترید محسوب می شود. کپی تریدینگ دقیقا همین کار است که ببینیم کسانی که مهارت عالی در ترید دارند چگونه این کار را انجام می دهند و ما نیز بر همان اساس ترید ارزنده ای را انجام دهیم.

کپی تریدینگ و میرور تریدینگ

کپی تریدینگ، راهکاری مناسب برای تجربه بهترین ترید

با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور وجود دارد بسیاری از ایرانیان به فکر این هستند که چگونه می‌توانند با فعالیت در بازارهای جهانی مانند فارکس و ارزدیجیتال سرمایه‌گذاری داشته باشند تا سود بیشتری را کسب کنند. اگر علاقه‌مند به فعالیت در بازارهای جهانی و بازارهای مالی هستید؛ کپی تریدینگ می‌تواند بهترین روش باشد. کپی تریدینگ اهرمی برای سودآوری عالی است و شما باید به این نقطه برسید.

مخالفان کپی تریدینگ

البته برخی از صاحب‌نظران مخالف کپی تریدینگ هستند و علت آن هم این است که هر ترید وابسته به شاخص‌های فراوانی است و یکسان بودن شرایط در هیچ معامله و هیچ فردی امکان‌پذیر نخواهد بود و اگر یک شاخص متفاوت باشد لذا شاید همان الگویی که فردی دیگر در کپی تریدینگ نتیجه گرفته است برای فردی دیگر اصلاً نسخه مناسبی نباشد.

کپی تریدینگ اهرمی برای سودآوری عالی

کپی تریدینگ و میرور تریدینگ با سودآوری

مزایای کپی تریدینگ

  1. ترید به‌وسیله خود شما انجام می‌شود و سرمایه را به کسی دیگر نمی‌دهید لذا ریسک‌هایی که سرمایه را در اختیار فرد دیگری قرار می‌دهید کاهش می‌یابد.
  2. در هر بار معامله‌گری تجربه و مهارت بیشتری کسب می‌کنید. ولی اگر خودتان معامله‌گر نباشید حتی ممکن است چند سال سرمایه‌گذار باشید ولی هیچ مهارتی در این زمینه پیدا نکرده باشد.
  3. در این روش با ترید بزرگان این بازار آشنا می‌شوید مثل کسی که شطرنج را به‌صورت مبتدی یاد گرفته ولی بر اساس روش‌های استاد بزرگ شطرنج‌بازی را آغاز می‌کند و شرایط خوبی را برای خود رقم می‌زند.
  4. از تجربه، اطلاعات و مهارت فرد می‌توانیم بهترین استفاده را ببریم.
  5. امکان ایجاد حداکثر و حداقل مبلغ، در حساب‌های کپی تریدینگ که بر اساس همان میزان اجازه فعالیت در کپی را می‌دهد. به‌این‌ترتیب حد ضرر و سود را می‌توانید را به‌صورت دقیق مشخص کنید.
  6. هنگامی‌که با یک کارگزاری یا بروکر می‌خواهیم به این روش عمل کنیم. فهرستی از متدها و افراد معامله‌گر به ما ارائه می‌دهد و تا بر اساس استراتژی مطلوب معامله را انجام دهیم. همان‌طور که قبل از مزایا به آن اشاره کردیم شرایط خاص باید در معامله در نظر گرفته شود.
  7. در کپی تریدینگ، با فهرستی از انواع معامله‌گران با استراتژی‌های مختلف روبرو می‌شویم که می‌تواند دست سرمایه‌‌گذار را برای انتخاب معامله‌گر مناسب باز بگذارند. توجه داشته باشید که هریک از معامله‌گران می‌توانند شرایط خاصی را برای سرمایه‌گذاران مشخص نمایند که باید قبل از وصل شدن به حساب، آن شرایط را در نظر گرفته شود.

کپی تریدینگ اهرمی برای سودآوری عالی

کپی تریدینگ در بایننس یا کوکوین یا هر صرافی دیگری شما را قادر می‌سازد که هر کنترلی روی ترید خود داشته باشید و هر معامله را تا جایی می‌خواهید با همان روند انجام شود. می‌خواهید از پتانسیل تریدر حرفه‌ای استفاده نمایید.

ولی در میرور تریدینگ عیناً در مدت مشخصی همه ترید ها برای شما هم اعمال می‌شود. به‌نوعی می‌توان گفت که میرور تریدینگ جزئی از کپی تریدنیگ است.

استفاده از صرافی‌ها و نرم‌افزارهای مطلوب

بهره‌برداری ازکپی تریدینگ در صرافی‌های مختلفی مانند کوکوین، کوینکس، بایننس و… امکان‌پذیر است و البته در ایران بایننس فعلاً  به‌صورت عادی امکان‌پذیر نیست. ارزبازان زمینه‌ای عالی را برای یادگیری ارز دیجیتال فراهم کرده است.

کپی تریدینگ

کپی تریدینگ و میرور تریدینگ با سودآوری

کپی تریدینگ پله‌ای محکم ولی با پایداری کم

بهترین توصیه‌ای که می‌توان به تریدرهای مبتدی داشته باشیم این است که نسبت به کپی تریدینگ اهرمی برای سودآوری عالی نگاه کنند نه به‌عنوان یک تکیه‌گاه، در این صورت است که می‌توانند بهترین نتیجه را از آن داشته باشند. می‌توانند با دقت در نحوه انتخاب استراتژی‌ها خودشان نیز در آن مهارت کافی را کسب کنند و کم‌کم پله‌های ترقی را طی کنند.

با توجه به‌عنوان کپی تریدینگ بهترین اهرمی برای سودآوری عالی باید به‌صورت کلی بگوییم که بازار ارزدیجیتال با همه فراز و نشیب‌هایی که دارد همچنان بازاری مالی بسیار جذاب برای افراد است که می‌توانند در آن با مهارت کافی سود قابل توجهی را به دست آورند و برای این سودآوری کپی تریدینگ ابزار بلکه اهرمی مناسب است.

چگونه باید به یک ترید حرفه‌ای پایدار تبدیل شوید؟

برای این‌که استراتژی‌های خودتان را دنبال کنید و دنباله‌روی کسی نباشید، باید چه کار کنید؟ حتما می گوئید که کسب تجربه در بازارهای مالی، سرمایه شما را در معرض خطر قرار می‌دهد و متضررتان می‌کند. اما اشتباه می‌کنید. می‌توانید بدون این‌که ضرر کنید و حتی سرمایه واقعی خود را وارد بازار نمائید، کسب تجربه نمائید و حرفه‌ای شوید. اما چگونه؟!

شبیه ساز ترید ارز دیجیتال ارزبازان، فضای صرافی واقعی ارز دیجیتال را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بدون سرمایه واقعی و ریسک ضرر کردن، تمرین ترید کنید و برای ورود به بازار واقعی قدرتمند شوید. امتحانش هم مجانی است!

7 روز تمرین ترید رایگان در ارزبازان

کپی تریدینگ

کپی تریدینگ و میرور تریدینگ با سودآوری

سخن آخر در مورد کپی تریدینگ و میرور تریدینگ

سرمایه حاصل از پس‌انداز شخصی می‌تواند چکیده زحمات چند ساله یک نفر باشد لذا بسیار ارزشمند و باید باتجربه و مهارت کافی فرآیند سرمایه‌گذاری انجام شود. لذا در این مقاله سعی کردیم که روش‌های تقلیدی را بیان کنیم که حساب خودشان را در بازار ارز دیجیتال ایران و جهان پس داده‌اند و می‌توانند به‌عنوان یک راهکار مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

حالا می‌توانیم به این سؤال که کپی تریدینگ چیست و چه تفاوتی با میرورتریدینگ دارد؟ به‌صورت مختصر این‌گونه پاسخ بدهیم که این روش می‌تواند ابزار خوبی برای پیشرفت باشد ولی در طول زمان مناسب نیست و باید مهارت لازم کسب گردد.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *